Acasa | Social | Navetiştii din Mărăcineni vor să se revolte, pentru servicii decente de transport public de persoane

Navetiştii din Mărăcineni vor să se revolte, pentru servicii decente de transport public de persoane

autobuze

Localitatea cu 14.500 de locuitori, unde sunt cei mai mulţi navetişti, la care se adaugă mult mai mulţi copii şi tineri elevi, care frecventează instituţii de învăţământ de pe raza oraşului Buzău, aflat la doar cinci kilometri de localitatea Mărăcineni, beneficiază de cele mai proaste servicii de transport public de persoane, pentru că un grup mafiot criminal este ajutat de mai mulţi funcţionari publici, din Consiliul Judeţean, Primăria Buzău, Prefectura Buzău, ARR şi ISCTR.

Primăria Mărăcineni şi fostul Executiv al Primăriei Buzău au constituit o Asociaţie de Dezvoltare Intercomunitară (ADI), tocmai pentru ca un astfel de serviciu public să devină şi eficient din punct de vedere economic, dar mai ales să fie organizat astfel încât să fie reduse la minim diferenţele dintre transportul public din oraş şi cel din comuna Mărăcineni. De altfel, fostul primar de Mărăcineni, Constantin Dumitru, a făcut un pas în întâmpinarea nevoilor concetăţenilor săi şi, cu sprijinul Consiliului Local, a introdus inclusiv transport gratuit pentru pensionari şi elevi,sumele respective fiind acoperite cu subvenţii de la bugetul local. Mai mult, în respectul înţelegerii din cadrul ADI, tot Primăria Mărăcineni a admis să achite şi contravaloarea rovignetelor pentru autobuzele TransBus arondate traseului 2!

Cu toate acestea, în mod inexplicabil, primarul oraşului Buzău, Constantin Toma, nu face altceva decât, practic, să fie de acord cu practicile şi scenariile mafiote, care se întâmplă şi se ţes în jurul său! După ce preşedintele Consiliului Judeţean, Petre Emanoil Neagu, a rezolvat rând pe rând, în şedinţele din vară, toate piedicile puse de mafioţii din transportul public de persoane cu ajutorul unora dintre funcţionarii din instituţia pe care o conduce, venise rândul primarului Toma să facă acelaşi lucru. Adică, să încerce să fie mai atent la „ce face şi descoase” Garofiţa Iordache la serviciul transport în Primăria Buzău, să ia în seamă la modul serios plângerile şi întâmpinările proprietarilor de microbuze Maxi-taxi de pe traseul 2, să dea concursul la modul serios şi transparent partenerilor din cadrul ADI… De exemplu, în condiţiile în care inclusiv secretarul judeţului, juristul Laurenţiu Gavrilă, unul dintre cei care mai cânta în strună mafioţilor, în special afaceristului Adrian Popa, spunea că documentaţiile înaintate de ADI Mărăcineni – Săpoca – Buzău pentru organizarea licitaţiei pentru atribuirea traseului cu pricina sunt în ordine, de ce primarul Toma şi, bineînţeles, Garofiţa, nu au fost de acord?! Mai mult, despre organizarea unei alte licitaţii pentru atribuirea corectă a traseului, nici vorbă? Să fi dat mâna până şi primarul Toma cu mafioţii din transportul public buzoian.

În ce priveşte reapariţia microbuzelor 2M, se spune că ar mai nevoie de câte o hotărâre de consilii locale/municipale pentru ca vehiculele respective să poată reintra pe toată lungimea traseului! Nu mai devreme de 1 noiembrie, dar trebuie să ţinem cont şi de faptul că hotărârea ce ar urma să fie luată va trebui să mai stea la dospit şi la Prefectură.

Comentarii

Comentarii

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com