Acasa | Actualitate | Am aflat de ce traficul e anapoda la Buzău. Specialiştii din primărie…

Am aflat de ce traficul e anapoda la Buzău. Specialiştii din primărie…

2017-05-17

Experimentele realizate de municipalitate în domeniul fluidizării circulaţiei rutiere din oraşul Buzău crează tot felul de comentarii în rîndul opiniei publice, mai ales printre şoferi, citim înhttp://www.sansanews.ro/. De pildă optimizarea realizată în centrul municipiului la intersecţia Aleii Trandafirilor cu strada Tudor Vladimirescu prin montarea unui al doilea semafor care permite virarea la stînga celor care circulă dinspre Aleea Trandafirilor şi vor să meargă pe lîngă Palatul Comunal către Direcţia de Finanţe îşi dovedeşte eficienţa cînd nu este vîrf de trafic. La orele dimineţii sau la cele ale după-amiezei, aşa cum s-a dovedit vinerea trecută, noua formulă mai mult încurcă. Practic, atît în jurul orelor 8:00 cît şi la orele 15-16:00 s-au format cozi infernale de maşini care se întindeau de la fosta Florărire Codlea pînă aproape de Colegiul Hasdeu. Autorităţile au încercat să rezolve problemele din trafic dislocînd în zonă poliţişti locali care au dirijat circulaţia atît cît s-a putut dirija şi au încercat să explice care sînt noile schimbări, în sensul că, de vinerea trecută cei care vin dinspre B-dul Nicolae Bălcescu şi trec pe lîngă Palat cu intenţia de a vira la stînga către Fisc, au acum prioritate, iar cei care circulă dinspre Gară, au „cedează trecerea”, adică invers de cum era pînă acum. Schimbare care pare să funcţioneze indiferent de orele de trafic, însă, celelalte, aşa cum spuneam crează probleme şi comentarii.

Ce e de făcut?

Actuala situaţie a traficului rutier nu mai lasă loc de încercări şi experienţe. În acest moment, potrivit documentelor oficiale, în municipiul reşedinţă de judeţ sînt înmatriculate în jur de 40.000 de autovehicule. Cu o astfel de densitate de maşini cărora li se adaugă şi cele care care tranzitează oraşul, soluţiile nu mai pot fi luate după ureche, de către un grup de oameni, numesc aici pe cei din Comisia de Siguranţă Rutieră de pe lîngă Primărie, care vor trebui să fie rodul unui studiu de trafic, Aceste tipuri de studii se fac de către profesionişti, din firme specializate şi durează cîteva luni. Rezultatele finale sînt însă cît mai aproape de a rezolva pozitiv situaţiile. Aşa au făcut cei de la Braşov dar şi autorităţile bucureştene atunci cînd au avut de organizat summitul NATO din Capitală. Buzăul, într-adevăr, nu-i nici Bucureşti, nici Braşov, dar totuşi, trebuie să facă faţă celor 40.000 de maşini care circulă pe străzile sale, depăşite de multă vreme de realităţi.

Sursa http://www.sansanews.ro/.

Comentarii

Comentarii

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com